söndag 17 juli 2011

Stockholmsweekend

Nu är vi hemkomna från en riktigt härlig weekend i Stockholm. Jag och Matti tog grabbarna och stack iväg till vår andra hemstad (vi har ju bott där i 10 år!), tog in på hotell och bara njöt av tiden tillsammans, bara vi!
Vi hann med massor, vi shoppade, åkte Djurgårdsfärja, gick upp i Katarinahissen, åkte karusell på Gröna Lund, fikade, åt gott, tittade på slussande båtar, promenerade massor, var vid slottet och kollade på vakterna och kanonerna, åt glass och mycket mer! Ni kan nog gissa valket av dessa saker som vi gjorde för att Aaron ville!?!? Det bästa var inte Gröna Lund utan att få åka Djurgårdsfärja och titta på kanonerna vid slottet!

Här ser ni mig och min stora kille vid slottet tidigare idag!
Jag gjorde riktigt bra reashopping! Köpte ett par vinröda gummistövlar från Tom Joules för 300 kr, ordinarie pris är 999 kr! Köpte en Odd Molly-tröja som jag suktat efter i flera år för halva priset, inte billig för det, men betydligt billigare än ordinariepris! Sen hittade jag jättegulliga små "resväskor" med stjärnor till pojkarna för 40 kr st på Stockhome! Helt otroligt bra pris!!! Fanns i två mindre storlekar också, för typ 20 kr, ångrar bittert att jag inte köpte en sådan också! Ska visa foton sedan.

Nu väntar en vardagsvecka till innan Matti har semester igen och jag längtar redan till nästa fredag, då har vi många långa semesterveckor tillsammans att se fram emot!

KRAM!

1 kommentar:

a piece of happiness sa...

Fynda är extra roligt på semestern. Låter som du fick fina saker för en mindre penning.