måndag 11 juli 2011

Back home where I belong!

Nu är jag hemma från flera veckors vistelse i sommarstugan i Vimmerby, vi har haft en fantastisk tid men vad är det man säger: "Borta bra men hemma bäst", det var riktit skönt att kliva innanför tröskeln här hemma och sova i sin egen säng!!!

Vi har klarat av Felix dop i helgen också, allt gick som planerat och vi är mer än nöjda! Jag ska visa bilder sen! Jag vill tacka Pia på min favoritbutik Pias Botaniska i Norrköping som gjorde dopblomma och bordsdekorationer, du är så himla bra! Och så systeryster förståss, som sjöng SÅ HIMLA FINT i kyrkan, du var fantastisk!!!!

I mitt huvud snurrar nu en himla massa tankar som jag måste reda ut, jag vill utveckla mitt företag så att det går ännu bättre och blir större, jag älskar att göra alla tavlor och kort så jag vill bara göra mer och mer och mer! Får man fråga här om det finns någon som har önskemål på ett visst motiv, kanske? Själv har jag tankar om flera "pojkiga" motiv, kanske för att det bor två under mitt tak, men jag behöver idéer om "flickiga" motiv också så jag får nog gnugga mina tankeknölar och sätta fingrarna i arbete!

KRAM!

Inga kommentarer: