lördag 6 augusti 2011

En liten längtan

Jag undrar om jag har några läsare kvar egentligen????




Men nu under sommaren har jag inte riktigt haft lust att uppdatera bloggen så ofta, jag tror att det är många med mig som har känt likadant...men nu, även fast maken fortfarande har semester och vi njuter av dagarna till fullo så känns det som om förhösten snart står för dörren och jag känner en liten längtan tillbaka till ett riktigt aktivt bloggande!
Idag bjuder jag därför på några bilder från vår nya lilla altan. Nu har det kommit upp lite piff och det är riktigt trevligt att sitta och mysa i de amerikanska däckstolarna om kvällarna!Det fyrkantiga fågelbordet i zink har jag köpt i en liten butik i Vimmerby och fungerar hos mig som en liten blomampel. Lycktorna är köpta på Indiska för en herrans massa år sedan. Känns alltid kul när man kan ta fram något gammalt som helt plörsligt känns helt rätt igen!
Nu ska jag fixa fika till maken och sonen som röjer och städar i garaget!

Vi ses!

3 kommentarer:

Karolina sa...

Mig har du i alla fall kvar som läsare!

Det är så inspirerande att se allt fint du fixar med i ert hem!

Kram
K

Lina sa...

Förstår att du trivs att sitta där. Det ser jättemysigt ut.
Kram Lina

Sofia sa...

Jodå, jag brukar kolla in hos dig och läsa!!! så kul o se vad du pysslar med för fina saker!

Vi kan höras på tel snart, så kan vi snacka lite! Kram från Sofia L