söndag 7 augusti 2011

Uppdatera garderoben

När jag ser mig omkring så inser jag att jag måste uppdatera min garderob, eller hela mig faktiskt, om jag ska vara ärlig! Jag känner mig supertråkig och vill ha en massa nya höstkläder och någon som kunde matcha ihop allting på ett sånt där spännande och oväntat sätt... Till det skulle jag behöva en ny frisyr, jag som vanligtvis har ett supertjockt hår känner mig helt konstig och bedrövad med denna postgravida frisyr där 1000-tals (känns det som i alla fall) hårstrån faller av varje dag. Hur länge ska det hålla på, egentligen???? Just nu känns det som om jag kommer sluta som flintskallig!

Nu ska jag ju inte vara bedrövad, jag brukar ju faktiskt vara rätt duktig på det där att matcha ihop mina kläder och skor men trots det behöver garderoben just nu en update! Ska nog börja med att rensa ur allt som jag inte använder, vilket är mer än hälften, för att sedan börja om från början. Ja, så får det nog bli! Operation uppdatera Jenny har börjat, men håret får jag nog stå ut med...jag vill ju trors allt ha mitt långa hår kvar...

Nu till garderoben!
Over and out!

Inga kommentarer: