lördag 30 april 2011

Happy Valborg!

Jag tittar in här idag och önskar er alla en riktigt trevlig Valborg! Dagen har vi spenderat med att rensa och röja vårt förråd och nu ska vi göra oss fina och åka till goda vänner för att fira att våren har kommit, för det är väl det man gör på Valborg?




Jag visar er lite bilder på Felix, han har blivit en riktig fena på att hålla upp huvudet, vilket är riktigt kul! Att det kan hända så mycket med en liten bebis på bara 1 månad! Vi njuter av honom och hans närvaro varje minut! Älskade lille pojke!


Och hans storebror älskar att göra miner, som ni ser. Han är en riktig filur, en riktig spillevink som njuter av livet och gör våra värda att leva! Mina fina killar, kan inte fatta att ni är mina!



Ha en bra Valborg nu!


KRAM!

1 kommentar:

smile sa...

Åh vilka härliga bilder! Jag gläds å era vägnar.

Hoppas ni haft en fin valborg.