tisdag 5 april 2011

Bästa boken om mig!


Nu är det dags för ett inlägg från Aaron & Me, eller vad säger ni?


Idag vill jag tipsa om bästa "fylla-i-boken" till bebisar och barn! Den heter "Bästa Boken om Mig - Inte så lite kaxig" och är skriven och illustrerad av Terese Öman. När jag väntade Aaron så letade jag efter sådana här böcker över allt men de jag hittade på bokhanlarna var så tråkiga och puttinuttiga men så hittade jag den här på nätet och föll direkt. Den är helt fantastisk och det finns massor av roliga saker man ska fylla i, och så ska det fyllas i tills barnet är ganska gammalt, vilket jag gillar.


Igår klickade jag hem en likadan till Felix, 219 kr på AdLibris. Kul att kunna jämnföra samma saker när de blir större!


Idag väntar besök på stans största köpcentrum, ska bli kul, jag ska unna mig själv lite nya kläder för det var ju hur länge sedan som helst som jag köpte något nytt!


Ha en bra dag!

Inga kommentarer: