tisdag 23 september 2008

Snart 30...

Då var man snart 30.....på lördag är den stora dagen...jag har önskat mig ett presentkort på Vera design och interiör, en av de bästa inredningsaffärerna i stan. Hoppas att det kanske dimper ner ett sådant, då vet jag massa saker som jag ska välja bland! Ska i så fall shoppa loss på söndag!

Anmälde mig på en kvällskurs i blomsterdesign idag, ska bli kul att göra något annorlunda och vad kan passa bättre när jag älskar att skapa med min ahänder lika mycket som blommor. Den går av stapeln strax innan advent så julblommor kommer vi nog ha massor av i detta hus i jul.

Att det var så slitsamt att jobba hade jag glömt bort, tur att jag i alla fall tycker at det är roligt. Tråkigt är det dock att inte kunna träffa alla andra härliga mammor på dagarna och snacka av sig över en fika...

30 år.....då börjar man bli lite medelålders.....ve och fasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: