söndag 7 september 2008

Händelserik helg







Den här helgen har varit händelserik. I fredags, den 5 september fyllde Aaron 1 år. Mina föräldrar och min systers familj var här och firade. Vi åt hemmagjord äpplepaj med kanel och kardemumma och päronpaj med ingefära och kardemumma. Det var riktigt gott! På lördagen ståndade kalaset! Släkten från Vimmerby och mina föräldrar var här och vi åt massor av tårta, Linda och Micke stannade tills imorse då de skulle åka till Jönköping och inreda hans nya lägenhet. Fick en update ikväll om att det hade gått bra. KUL! Var på stan och shoppade ett par nya stövlar idag, I LOVE THEM! De ser ut så här!

Imorgon börjar allvaret.....ska börja jobba igen efter 15 månaders ledighet. Hur ska det gå? Bra hoppas jag men konstigt känns det....nu går en epok i graven.....mina långa lediga dagar med Aaron är över och jag ska in på ett kontor och stadsplanera igen....hur ska det gå? Bra, hoppas jag...

Drömmer förresten om ett härligt sovrum, det kommer att renoveras under hösten och jag vill ha en vit säng, vita sängbord, en "fondvägg" av liggande rå träpanel och de andra väggarna grå men vi fåår väl se hur det blir med "plankväggen", kan kanske vara svårt att få med mig min kära sambo på det spåret!

Nu ska jag fixa inför jobbet imorgon.

GOD NATT!




Inga kommentarer: