onsdag 3 september 2008

Dagarna flyger iväg

Dagarna flyger verkligen iväg och på måndag ska jag börja jobba igen efter att ha varit mammaledig med min son i 12 månader. Han blir 1 år på fredag, jag kan inte riktigt förstå att det är sant...1 år....det känns ju som om det var igår som jag såg soluppgången över Stockholm från ett fönster på Södersjukhusets förlossningsavdelning den morgonen han kom till oss. Den vakraste morgonen i mitt liv...
Men på det här året har det hänt mycket, jag har träffat massor av nya vänner, vi har flyttat från Stockholm, köpt ett hus och jag ska börja på nytt jobb. Det är saker som man heller aldrig hade kunnat tänka sig för 1 år sedan.
Jag njuter av mina sista lediga dagar hemma med Aaron i vårt hus som faktiskt börjar ta form nu. Här kommer lite bilder, det finns en del småpill (och större saker!!!) att fixa till, men som sagt, det börjar likna något bra nu...

Vi har en fantastisk kaffemaskin som gör så här fina kaffe lattes! Den här gick ner i morse!

Kram och god natt!

1 kommentar:

Lindis sa...

Å vad fint det har blivit! Ska bli kul att se det live på lördag..