tisdag 27 december 2011

Överstökat...

Nu sitter vi här i soffan och myser framför tv:n, mannen och jag. Pojkarna sover så gott och julen är liksom över för den här gången. Skönt på ett sätt men lite vemodigt på ett annat....vi har haft en härlig jul med massor av god mat, julklappar, släktkalas och allt som hör en fröjdefull jul till men ändå kan jag känna ett sting av längtan till något nytt...ett nytt år som står för dörren....ett helt nytt år med nya möjligheter och nya överraskningar...visst känns det skönt och lite spännande?!?!?

Vid den här tiden börjar jag alltid att längta till våren...det gör jag i år också....bort med deta eviga mörker och fram med solen och blommorna! Hit med ett fantastiskt, fartfyllt och underbart 2012! Snart, snart är vi där och jag  längtar! Kliar i fingrarna efter att skapa, fixa och dona....renovera, måla om gamla möbler och fixa hemma....nu SKA fotoväggen i sovrummet bli av! Innan januaris slut ska fotona på vår familj sitta uppe på väggen!

Ja, många är förväntningarna inför det nya året och jag hoppas at ni hänger med här på bloggen!

KRAM!

Inga kommentarer: