onsdag 21 december 2011

Julbestyr

Här hemma pågår julbestyren för fullt! I år är andra julen (första gången var när jag var föräldraledig med Aaron 2007) som jag är hemma och kan julstöka i lungt tempo och jag njuter varje dag! Vi har bakat julgodis, pepparkakor och lussekatter. Handlat hem all god mat och klätt granen. Vi sitter uppe länge på kvällarna och myser framför brasan...åh, vad jag älskar julen!

Mina glada älsklingar framför granen!
Julkorten börjar trilla in i brevlådan nu också och visst myser man när man går ut till lådan och ser att den är full av julhälsningar? Och det bästa av allt - vi har fått lite snö! Idag trillade stora vita flingor ner från himlen och julstämningen infann sig, minsann!

Nu ska jag nog allt gå och ta mig en glögg och slå mig ner i soffan!

KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar er en god jul och ett gott nytt år! Kram