söndag 15 maj 2011

Underbara helg!

Helgen har varit fantastisk!


Aaron är frisk och vi har haft besök av makens bror med familj. ALLTID lika kul att träffa dem och Aaron älskar att leka med barnen som faktiskt är hans kusiner fasst inga blodsband finns.


Bästa Steffi hjälpte mig med Felix mest hela tiden, tack, tack, tack!!!!

Idag hann vi med att åka till plantskolan och köpa lite nya växter till framsidan som nu ska få sig en liten "make-over light" med lite nya växter och ny fin brevlåda. Bilder kommer på resultatet. Tänk om man hade en riktigt stor trädgård så att man kunde förverkliga alla sina trädgårdsdrömmar, vore det inte fantastiskt? Men jag nöjer mig med våra 1000 kvm, för det går ju att förverkliga drömmar på dem också, eller hur?

Hoppas på att veckan ska bli lika bra som helgen! Nu vill jag bara komma in i mina rutiner igen! Hela förra veckan var satt ur spel!
KRAM!

1 kommentar:

a piece of happiness sa...

Åh vilken lite goding han är. Hon ser också väldigt nöjd ut :)