torsdag 12 maj 2011

Aldrig som man tänkt sig

Ja, att saker och ting sällan blir som man tänkt sig vet väl de flesta. En sådan vecka, där ingenting blev som jag trodde har jag just nu...



Aaron har varit riktigt sjuk, bara velat ligga ner, orkar inte gå, inte sitta, inte skratta, inte äta eller dricka, inte leka. Bara ligga ner eller sitta ute i en stol på altanen och bara tittat rakt ut i intet. Kräkts på nätterna. Mamma o pappa jätteoroliga för vår älskade kille, undrat vad som står på, undrat vad som varit fel...sedan i lördags har det varit så...idag slutade det med ett besök på barnakuten med besked om någon konstig magbakterie...stackars, stackars liten kille...men ikväll verkar han må bättre och aldrig har jag väl blivit gladare av att höra honom säga:


-Mamma, jag är hungrig. När han sa det trodde jag att jag hörde fel! Och efter LITE mat skrattade han, lekte, åkte till återvinningen med pappa och blev till och med lite arg på oss vid ett tillfälle när vi inte riktigt tyckte som han....vår kille verkar vara tillbaka! Hoppas, hoppas! Det är aldrig roligt när våra små mår dåligt!


Tänkte visa er ett armband som jag gärna ser sitter på min handled i sommar. Det kostar 299 kr och kommer från SNÖ of Sweden. SÅ himla fint, eller hur?

Nu ska jag sova, man vet ju som sagt aldrig hur ens natt kommer att bli...


KRAM!

1 kommentar:

Helen sa...

Låter precis som när Alice var dålig och vi var på akuten. Måste vara något som går. Skönt att han mår bättre nu!! Kram till er!