lördag 16 maj 2009

Länge sedan sist!

Ja, det var länge sedan jag skrev ett inlägg på här på bloggen. Matti har byggt färdigt staketet mot framsidan idag och det blev SÅ fint! Tack hjärtat, du är bäst! Imorgon väntas besök från Linköping, ska bli roligt att träffat Karro, Hasse och lilla Tyra, det var jättelänge sedan!

Aaron och jag myser om dagarna, vi leker mest i sandlådan, gungar eller kör med någon av hans bilar eller traktorer. Han älskar verkligen sina traktorer! I förrgår överraskade han mig rejält. Han slog upp ett uppslag i hans favoritbok (mina 100 första fordon) med massor av båtar och sa "många båtar, mamma" sen var han tyst ett par sekunder och så pekade han och sa "en, två, tre". "Han räknade till tre, Matti", skrek jag då! STOLT, är det ord som passar bäst in på en sådan känsla som jag hade då!

Här kommer förresten några bilder som jag tagit med min nya kamera som jag forövrigt är HELNÖJD med!

God kväll gott folk!

Inga kommentarer: