söndag 24 maj 2009

Ett avslöjande

Nu ni, alla mina vänner och alla andra som jag känner, ska jag berätta varför jag har varit så frånvarande den sista tiden......trumvirvel, trumvirvel, trumvirvel.........vi ska ha barn igen den 6 december!!!!! Det känns fantastiskt roligt, men fy vad trött och illamående jag har kännt mig de sista månaderna! Nu börjar det bli bättre som tur är och jag hoppas att jag kommer kunna börja njuta snart! Och oj vad rund om magen jag blivit redan, så var det inte för två år sedan när jag intog rollen som kokong till Aaron, hur ska detta sluta, har jag funderat många gånger.....den som lever får se!



I helgen har vi träffat släkten, först till farfar och Sonia på besök och sedan kom farbror Micke och hans väldigt gulliga tjej Mia och stannade över helgen, det har varit väldigt roligt!



Farfar och Aaron Micke och Aaron
Pappa och Aaron

Imorgon väntar jobb, jobb, jobb och så ytterligare ca 4 veckor till innan min 7 veckors långa semester börjar. Jag längtar tills att få vara ledig i solen och bara lata mig hela dagarna, det är vad jag behöver just nu!

Kram och ha en trevlig söndagskväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till det kommande syskonet och till ert andra barn! Hoppas du mår bättre snart så att du kan njuta! Jag njuter i fulla drag inför vårt lill* pyre som ska anlända 16.e november!

Kramar Madde

Maria sa...

Åhh, vad roligt!!! Grattis!! Anade att det kanske var ett syskon på gång, när du skrev så kryptiskt för ett tag sedan;) Hoppas att du snart mår bättre. Tack för kortet och de fina kläderna. Hälsa Matthias och gratta.
Kram

Lindis sa...

Grattis grattis! Kanske kommer bäbisen till vår bröllopsdag!
Kram Linda & Jögge

Anonym sa...

Grattis grattis från oss i Linköping! Jag var också supertrött de första veckorna med Clara, mycket mer än med Axel. Det tyder på en tjej....!
Kramar från Sofia med familj.