torsdag 28 maj 2009

Denna vecka....

...har känts väldigt lång, tycker jag.Massor med jobb och måste-göra-sysslor, men nu är det i alla fall torsdagkväll och det känns väldigt skönt! I början av veckan var det riktig sommarvärme här och vi var ute på kvällspromenad, då såg det ut så här:
Jag älskar Lindö, det är verkligen fint här!
Så här glad var Aaron igår när vi kom hem från dagis, vi hade jätteskoj. Jag älskar de dagar som han är på så bra humör för då smittar det av sig på mig!


Idag har vi varit och hälsat på Camilla, Magnus, Sixten och lilla Astrid som föddes för två veckor sedan, oj så liten hon var och oj så söt hon var!!!!!! När man håller en sådan liten i famnen är det inte lustigt att jag längtar tills vår alldeles egna bebis ska komma ut till oss.....men det dröjer ett tag ännu...men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Kram!

Inga kommentarer: