tisdag 14 juni 2011

Sommar

Här kommer inläggen glest just nu, jag har tagit sommarlov från allt och tar dagarna som de kommer. Helgen har vi spenderat i Jönköping hos några släktingar och veckodagarna rullar iväg med dagislämningar, barnvagnspromenader och härliga timmar i solen. Nästa vecka tar även Aaron sommarlov och efter midsommar åker vi till stugan i Vimmerby, hela familjen, för att bara vara, njuta och umgås med varandra...

Med detta vill jag säga att inläggen kommer att komma lite glest här nu en tid, men jag kikar in på era bloggar varje dag för att se vad som händer! Hoppas ni inte glömmer bort mig för när vi minst anar det kommer inläggen att dundra in som vanligt!

Stor sommarkram!!!!

2 kommentarer:

Karolina sa...

Hej!
Då var det dig jag såg i Jönköping, men vågade inte gå fram o säga hej i fall det inte var du...=)

Hoppas ni får en fin sommar!
Kram
Karolina

Mikaela sa...

Sommar är underbart och du har väl inte missat att vi har REA på www.oiidesign.se?