söndag 26 juni 2011

Äntligen!!!!

Äntligen kan jag göra ett inlägg på min blogg!!!!!

I måndags gjorde jag någon konstig uppdatering av Internet Explorer vilket medföljde att det inte längre gick att publicera inlägg!!!! Hjälp! Men ikväll, äntligen, lyckades jag avinstallera uppdateringenn och blogger verkar fungera igen!

Hur som helst är jag i sommarstugan i Vimmerby och njuter! Åh, vad det är härligt med semester och det är verkligen välbehövligt för vår familj!


Jag och killarna i sängen i morse - GOS!!!!


Om ett par veckor stundar Felix dop och vi har massor av förberedelser att stå i. Jag ska visa er allt sen men just nu kan jag avslöja att allting ska gå i turkos, limegrön och gul. Åh, det kommer att bli så fint, det känner jag på mig! Men innan dess ska vi hinna med en massa kul, bland annat en familjefotografering hos Kreathörn, som är min svägerska. Gå in och kolla hennes hemsida här, hon är grym!!!!

Inga kommentarer: